Crush

Description ajoutée par anonyme 2012-10-22T21:23:06+02:00

Cami Wimberley has a plan, and that plan includes no room for boys—especially the big time party animal, Hunter Wilder, no matter how handsome and charismatic he is. She’s beautiful, a senior, extremely talented, gets good grades, and is working her way toward her dream college to be a musical theater major. Everything is perfect.

Hunter Wilder does not want a girlfriend—that would complicate his life way too much right now. He especially doesn’t want this girl, Miss-Goody-Two-Shoes, so how come he can’t keep his eyes off her? He tries to keep her at arms length, but fate seems to keep pushing them together. Before long, it’s obvious to everyone they’re crushing on each other.

As sparks begin to fly, Hunter finds himself sinking deeper and deeper into hot water. Soon he’s scrambling to keep Cami from discovering his dark secret—one that can destroy their entire relationship.

Extrait ajouté par Selenna 2013-06-24T16:53:27+02:00

-Hunter-

"I tell myself to walk away, but I can't keep my hands off her."

"So I'm guessing the no-kissing policy didn't go over so well?" he -Chris- asked wryly.

"That's the understatement of the year."

(page 184)

Commentaire ajouté par Victoire-chocolat 2024-01-19T13:29:14+01:00

J'ai fini le livre pour quand même savoir si la fin allait réussir à me surprendre mais non. Des gros indices sont rapidement donnés et il n'y a aucune alchimie entre les deux persos si ce n'est sexuelle. Vraiment, ils ne partagent rien c'est le vide sidérale. Et la meuf principale change d'avis comme de chemises "Prends ton temps pour partager tes secrets avec moi" vs quelques jours après "dis moi la vérité tout de suite ! Je veux TOUT savoir de toi." Et je ne parle même pas de tous les persos secondaires qui n'ont aucune âme ou vie en dehors de leur relation avec ceux principaux

Commentaire ajouté par 07Treasure07 2014-10-13T18:57:30+02:00

Et bien je n'avais pas vu cette fin arrivée du TOUT! Vraiment je me suis faite "avoir" par l'auteur! Chapeau!

Très bon premier tome qui m'a même totalement séduite!

Crush

• USA : 2012-10-09 (English)

bilii l'ajoute dans sa biblio or
2023-10-08T12:36:29+02:00