Vampire City, Tome 14

Description ajoutée par anonyme 2013-04-29T15:57:42+02:00

Thanks to its unique combination of human and vampire residents, Morganville, Texas, is a small college town with big-time problems. When student Claire Danvers gets the chance to experience life on the outside, she takes it. But Morganville isn’t the only town with vampire trouble...

Claire never thought she’d leave Morganville, but when she gets accepted into the graduate program at MIT, she can’t pass up the opportunity. Saying good-bye to her friends is bittersweet, especially since things are still raw and unsettled between Claire and her boyfriend, Shane.

Her new life at MIT is scary and exciting, but Morganville is never really far from Claire’s mind. Enrolled in a special advanced study program with Professor Irene Anderson, a former Morganville native, Claire is able to work on her machine, which is designed to cancel the mental abilities of vampires.

But when she begins testing her machine on live subjects, things quickly spiral out of control, and Claire starts to wonder whether leaving Morganville was the last mistake she’ll ever make...

Commentaire ajouté par fanlivre77 2019-05-15T15:11:07+02:00

Ce tome a un peu moins d'action mais prépare bien le dernier tome de la série. Et toujours avec du suspense et de l'humour.

Commentaire ajouté par livrovoresque 2016-01-08T08:29:46+01:00

J'ai adoré ce tome.

On ne s'attend pas du tout à ce qu'il se passe. Ca démarre doucement, normalement et après tout par en cacahuète! Et alors, à la fin, on ne sait pas du tout à quoi s'attendre, ça nous donne vraiment envie de nous jeter sur le tome 15.

Un peu déçu qu'il n'y ait que deux points de vue: celui de Shane et celui de Claire.

Ohhh et qu'est ce que c'était triste les adieux. Surtout celui avec Myrnin.

Bref hâte de commencer le tome 15

Commentaire ajouté par Chasha 2012-09-07T17:58:44+02:00

Tout simplement génial ^^ Cette série ne s'épuise pas alors que nous sommes déjà au 14ème tome. Sincèrement c'est magique et les personnages sont géniaux.

Vampire City, Tome 14

• USA : 2013-05-01 (English)

• Morganville Vampires, Book 14 : Fall of Night - Anglais