A Deal With a Demon, Tome 1 : The Dragon's Bride

Description ajoutée par -OneStar 2022-04-13T00:46:27+02:00

Briar Rose might have a name out of a storybook, but she learned at a very young age that no prince was coming to save her. She’ll have to save herself. Unfortunately, even that is an impossible task in her current situation—trapped in a terrifying marriage to a dangerous man.

Desperate times call for desperate measures, which is how she finds herself making a deal with a demon. Freedom from her husband…in return for seven years of service.

She expects the service to be backbreaking and harsh. She doesn’t expect to be put on an auction block in a room full of literal monsters and sold to the highest bidder.

To Sol.

A dragon.

He might seem kinder than his fearsome looks imply, but she knows better than to trust the way he wants to take care of her, or how invested he is in her pleasure. In her experience, if something seems too good to be true, it certainly is.

Falling for Sol is out of the question. She’s suffered enough, and she has no intention of staying in this realm…even if she leaves her heart behind when she returns to her normal life.

Sol looks down at me, and for the first time, I realize how warm his dark eyes normally are, because they're not right now. They're cold and dangerous, and I've never been more reminded that he is the predator and I am the prey than in this moment.

Livre en anglais.

Alors j'ai vraiment pensé que j'allais lire un truc glauque et dégueu mais je me suis totalement trompée !

Cette histoire est absolument charmante, c'est romantique, sexy et les personnages sont vraiment attachants. Mention spéciale pour Sol qui est parfait tout du long. J'ai passé un très bon moment et je vais lire le tome 2 sans hésiter.

Une monster romance bien mignonne ! Je m'attendais vraiment qu'à du smut mais au final je trouvé cette lecture super cute et addictive. C'est vrai, c'est court mais en même temps tout le livre repose sur la romance et l'univers n'est pas très développé donc je trouve que la longueur était convenable. Si vous êtes fan des monster romance ne passez pas à coté de celui là ! Je recommande à 100%.

C'est trop court !! J'aurais prit 400 pages de plus. Impossible de ne pas s'attacher à Sol. Ce petit roman est une pépite et c'est chaud bouillant. Je ne connaissait pas cet auteure mais j'ai très hâte que les autres tomes de cette séries sortent. Fan de monster-romance... sautez sur ce livre

irisvht l'ajoute dans sa biblio or
2023-01-04T18:17:30+01:00
Nezumii l'ajoute dans sa biblio or
2022-12-29T20:06:12+01:00