A Perfect Secret, Tome 1 : A Perfect Mess

Description ajoutée par 07Treasure07 2014-11-01T23:48:16+01:00

I know what you did last summer.

Aubree Walker, the perfect girl most likely to succeed, is sure there’s only one person who knows what she did.

Booker Outlaw, one of the three Outlaw brothers—all identical, all gorgeous, all from the wrong side of the tracks, and all pure bad boys. He was always the unpredictable one, the one who would be brash enough to make it big self-publishing horror novels on the internet. He promised never to tell, but everyone knows you can never trust an Outlaw.

Then a year later, in the middle of the night, she receives a phone call at Tulane. Her aunt, who took her in after her mother’s death, is in a coma under suspicious circumstances. Now she has to face that one person who knows all about what she did that summer—sexy Booker.

Returning to Hope Parish to be with her aunt, stirs up all those ugly memories. When Aubree starts getting threats, she can’t help but wonder if what she did last summer was tied to her aunt’s “accident.” Afraid, she turns to the only person who knows the truth and Booker doesn’t hesitate to offer his broad shoulder for her to lean on. But Booker has a secret of his own that could crush their fledgling relationship.

As the hot, sultry summer days move on, she finds that even a perfectly smart girl can lose her heart to a perfectly bad boy. What is she going to do when someone starts asking questions Aubree doesn’t want to answer? She’s knee deep into a terribly dangerous, wholly life changing, who-can-she-really-depend-on perfect mess.

That girl just gets to me.

J'ai pris ce livre parce qu'il était gratuit en ebook et je peux vous dire que ça vaut la peine de le prendre.

L'histoire est accrochante depuis le début et une fois commencer, c'est très dur de le laisser de côté.

J'aime beaucoup les deux personnages, Aubree et Booker, quoique je n'aime pas du tout le nom de Booker.

Elle est la Miss parfaite et il né dans la mauvaise famille de rebel. Entre les deux j'ai préféré Booker, il n'y a rien d'étonnant là dedans. Un bad boy dont son métier est écrivain, je n'avais jamais vu ça et ça m'a bien plu.

Par contre, je suis un peu déçue de quelques points...Spoiler(cliquez pour révéler)quand Aubree apprend que sa tante est en fait sa mère, elle l'appelle tout de suite momma... Je trouve que ça va un peu trop vite, mais ça, cela peut encore passé.

L'autre chose qui m'a vraiment déplu est la façon dont ils se sont occupés de la situation Damien et Daniel langston. Oui Damien a essayer de violer Aubree et oui c'était de la légitime défense, mais aller l'enterré sans en parler à personne, si la ville aurait fait plus d'investigation pour le retrouver, Aubree et Booker aurait été dans de beaux draps. Et ensuite Daniel, oui tout ce qu'il a fait ce n'était pas correct mais aller le tuer... Je ne pense pas que c'était nécessaire. Et en plus que le shérif les aide la dedans, c'est trop

J'ai bien aimé ma lecture et j'aimerais bien lire les autres tomes sur les autres frères Outlaws!

J'ai adoré l'histoire (qui me parle beaucoup sur certains points^^) mais aussi les deux personnages principaux ; surtout Booker ;) (qui là aussi me fais penser à quelqu'un....)

Bref j'ai complétement adoré! Je dois avouer que je ne savais pas à quoi m'attendre au départ, mais franchement, agréable surprise! Je n'ai pas été déçu!