Agence de rencontres paranormales, Tome 22 : Beasts of Both Worlds

Description ajoutée par ZoWitch 2019-07-24T12:00:13+02:00

Fighting a lifetime of learned prejudice against shifters, Harlow Quinn left home to escape her family. Never in her wildest dreams did she expect to find Gerri Wilder of the Paranormal Dating Agency and two smokin’ hot mates. Just thinking of them made her hormones go up in flames.

Lux Luther, wolf alpha, and his tiger beta, Osian Drive knew they would someday find the woman to complete their triad. They didn't think she'd be so sassy and sexy. From the first glance, they had to fight the dirty thoughts about Harlow and her gorgeous lips. But not for long.

Targeted by a heinous group of anti-shifters, this unlikely threesome must place the fate of their world in their unwavering love and trust in one another or lose more than just their happily ever after. Some horrors are worse than anything ever imagined, and for Lux, Harlow, and Osian it’s a fight for their very existence.

Agence de rencontres paranormales, Tome 22 : Beasts of Both Worlds

• USA : 2019-07-20 (English)

• Beasts of Both Worlds (Paranormal Dating Agency Book 22) - Anglais