Alyne en vacances

Description ajoutée par Underworld 2019-11-22T17:18:41+01:00

Alyne n’est pas misanthrope, et pourtant, elle a décidé, cette année, de passer ses vacances toute seule dans la propriété de son oncle. La mer à perte de vue, la plage déserte, le chaud soleil du printemps austral, voilà tout ce qu’il lui faut ! Et, comme les villas alentour sont inoccupées en cette période de l’année, Alyne est aux anges... jusqu’à ce qu’elle aperçoive quelqu’un à la terrasse voisine.

Un homme, plus exactement. Diablement séduisant et terriblement intrigant. Evidemment, Alyne pourrait très bien décider de l’ignorer.

Mais c’est compter sans son irrépressible curiosité…

* * *

Description en VO :

"You're just a silly young girl."

And sculptor Hugh Davies, a talented and immensely sexy thirty-four-year-old, made it clear that he wanted nothing to do with such immature creatures.

Blinded in an accident, he was also blinded by his prejudice against silly young females in general - and against April, a Sydney University student, in particular. Though April hardly thought herself "silly" or "young."

April knew that Hugh would need a friend through this uncertain time, and despite his opinion of her, she was determined to be there for him. She wasn't concerned about the growing physical attraction between them. After all, only a naive twenty-year-old would be foolish enough to fall in love....

Classement en biblio

Alyne en vacances

• France : 1992-01-01 (Français)

• The Reluctant Lover - Anglais
  • Algo especial - Espagnol