Vous utilisez un bloqueur de publicité

Cher Lecteur,

Recharger la page

Nous vous remercions pour votre compréhension et votre soutien.

Cordialement,

L'équipe BookNode

Nouveau ? Inscrivez-vous, c'est gratuit !

Auctioned, Tome 2 : Stranded

Description ajoutée par Shiravee 2019-06-20T15:57:57+02:00

“You have my word, Gray. I will get you off this island, and I will bring you home.”

It was supposed to be an easy in-and-out job. Nothing Darius Quinn hadn’t done before. But this job had something none of the others did: Gray Nolan.

Like Murphy’s Law advised, anything that could go wrong, would. A mission to save one hometown favorite son was turning into a quest to rescue thirteen traumatized young men against odds so steep, he’d need an oxygen mask to scale them.

Facing new dangers and an uncertain future, Darius keeps Gray close and is soon forced to accept that this has become much more than an assignment. For a man whose reputation was built on being ice-cold under pressure, Darius is beginning to discover how good it feels to burn.

Auctioned, Tome 2 : Stranded

• USA : 2019-01-30 (English)

Jojoki l'ajoute dans sa biblio or
2024-06-27T13:10:53+02:00
Evep5 l'ajoute dans sa biblio or