Badge of Honor ~Texas Heroes, Tome 5 : Une fille en péril

Description ajoutée par Shiravee 2019-07-03T10:10:22+02:00

Beth a survécu au cauchemar d'un enlèvement.

Cade arrivera-t-il à la sauver de ses démons ?

Il est amoureux, elle sera résiliente.

Beth Parkins a été kidnappée et torturée par un serial killer, avant d'être sauvée par un commando spécial. Trois ans plus tard, elle lutte vaillamment contre son agoraphobie, mais reste enfermée dans son appartement, rivée à son ordinateur. Génie du codage informatique, elle pénètre à distance sur tous les sites, même les plus difficiles.

C'est alors qu'un banal départ de feu dans sa cuisine fait entrer Cade Turner dans sa vie : le pompier attentif et protecteur a vécu un drame lui aussi quand sa sœur a été séquestrée par Daesh avant d'être libérée. Depuis, il sait que la tragédie peut frapper chacun, à tout moment. Leur rencontre est une chance, un espoir de guérison pour Beth, malgré sa fascination grandissante pour le feu.

Mais l'amour de Cade suffira-t-il à sauver Beth de ses démons ? Est-elle vraiment en sécurité chez lui ?

- - - - - - - - - - - - V.O. - - - - - - - - - - - - - -

Elizabeth Parkins lived through a nightmare come true—getting kidnapped by a serial killer. Seeking a fresh start, she moves to Texas, but escaping her demons proves impossible when she’s too terrified to leave her own apartment. A small, accidental fire sparks a coping method she’d never expected, and brings an amazing man to her door.

Firefighter Cade “Sledge” Turner’s idyllic life ended the day his sister was kidnapped. Now he knows firsthand that tragedy can befall anyone, at any time. Meeting Elizabeth on the job was a gift. Cade can envision spending his life with this woman. He understands what she’s been through, is willing to help her heal…though even Cade is unaware of Beth’s new secret obsession.

As Beth takes steps to help herself heal, and Cade attempts to earn her trust and prove his own, they’re both about to be tested—in a way that could see everything they’ve worked for go up in flames.

** Shelter for Elizabeth is the 5th book in the Badge of Honor: Texas Heroes series. Each book is a stand-alone, with no cliffhanger endings.

"Okay, that all sounds good so far," Cade prompted.

"Have you heard of the Dark Web?"

"No."

"Well, it's the Internet, but... hidden. There are things called overlay networks, which use regular Internet access, but require specific configurations or authorizations to access. The Dark Web is actually a part of the Deep Web, which is basically a part of the Internet that isn't indexed by search engines. It's-"

"You sure sound like Garcia, and I think I only understand every other word you just said. Break it down for me. Is it legal?"

Beth bit her lip. "Well, some of it is.. yeah."

9iana l'ajoute dans sa biblio or
2021-11-04T07:31:53+01:00