Beachwood Bay, Tome 8 : Unforgettable

Description ajoutée par Joany13 2015-06-23T16:25:04+02:00

"My dearest grand-daughter, Listen to your heart, believe in a brighter tomorrow, and always, always leave room for dessert."

Noelle Olsen has never been impulsive, but when she inherits the old family bed and breakfast, she surprises everyone by quitting her corporate job and starting over in Beachwood Bay: the sleepy coastal town that’s home to old memories, new friends — and the one man she never saw coming.

Ash Callahan isn’t looking for love. He’s built his real-estate empire out of discipline, control, and cool logic — so why does one kiss from a carefree stranger send his world tilting off its axis?

Their connection is undeniable; the chemistry, impossible to ignore. But just as Noelle considers opening her heart again, the pair find themselves facing off over the town’s future — and their own. With so much as stake, will they find a way to bridge the divide, and build a love that’s unforgettable?

Très bon dernier tome de cette série commencée il y a des années avec Juliet et Emerson (mes chouchous, je les adore !). J'ai vraiment aimé l'histoire d'amour entre Ash et Noelle. Leur romance est rafraichissante, heureuse et pleine d'optimiste. J'ai aimé le fait que Noelle reprenne un BnB, que Ash soit difficile à séduire à cause de sa carapace. Bref, belle histoire d'amour comme on les aime !

Petit bonus : à la fin, le mariage entre Dex et Alicia (après Juliet et Emerson, l'un de mes couples préférés, avec également Bree et son chéri), où il y a quelques pages sur chacun des couples de la série et qui se termine avec Juliet et Emerson !

Beachwood Bay, Tome 8 : Unforgettable

• USA : 2015-06-08 (English)

• Beachwood Bay, Book 8 : Unforgettable - Anglais