Burnout, Tome 1 : Shooter

Description ajoutée par deeKi 2016-07-03T00:06:15+02:00

Chris "Shooter" Sullivan has returned to his home town of Rapid City, South Dakota to pick up the pieces of his life shattered by a roadside bomb in Iraq. He only wants to focus on holding what's left of his old unit together, running his garage where he builds custom bikes and cars, and pretending that his murdered father's motorcycle gang doesn't exist.

Hayley Turner is a young woman with her own traumatic past. Fresh off the bus from Nowhere, USA, all she wants is a job and a place to live, until it's time for her to leave again. She doesn't want to make friends, or enemies, least of all the ex-Army Ranger who obviously doesn't like her. She bristles under his watchful eye. He's even got her convinced she's bad news.

But circumstances force two people who don't need anyone to need each other more and more. The more Chris gets to know Hayley, the harder it is to stay detached. And the more Hayley gets to know Chris, the more she realizes she's been alone for so long she might never recover from it.

Commentaire ajouté par deeKi 2016-07-11T14:34:42+02:00

(VO) Burnout, une série où les histoires ne se ressemblent vraiment, vraiment pas et c'est rafraîchissant je trouve! J'en ai un peu ras le bol de ces série ou vous avez l'impression de lire et relire la meme chose à chaque fois!

On retrouve les memes amis, oui, on a une histoire d'amour à chaque tome, oui, mais pas que...

Le un est drôle.

Le deux est (très) porté sur la chose. (C'est le seul tome bdsm de la serie.)

Le trois est mignon.

Le quatre m'a pris la tête.

Et le cinquième est une enquête.

J'aimerais bien les voir arriver en France et je suis certaine que les hommes de Shooter feraient un tabac, il y en pour tous les goûts! ;)