... Comme dans une comédie américaine

Description ajoutée par Underworld 2019-10-22T06:00:40+02:00

Après une terrible déception, quand on n’attend plus rien de la vie, que fait-on ?

Eileen a trouvé sa solution. Cachée par des cheveux trop longs, par des vêtements trop ternes, elle se réfugie dans un travail acharné. A vingt-quatre ans, peut-on être encore une héroïne de conte de fées ? Il faudra la vitalité, la tendresse et tout le charme de Matt pour que la jeune Américaine se sente enfin merveilleusement vivante.

* * *

Description en VO :

It was the perfect "glamour assignment" But to Eileen Connor, Switzerland only meant escape from the heartbreak of a failed love.

In cosmopolitan Geneva, as French-speaking secretary to the Marsden Ad Agency's most dashing executive, she thought she could bury herself in work. Until Matt Edwards, architect, strode into her life, a dream come dazzlingly true. But dreams can be nightmares. And Matt was too magnetic, too exciting to be trusted. How could she abandon her battered heart to this dangerous man? How could she resist?

* * *

Eileen Connor hopes that a demanding bilingual job at an ad agency in Geneva will help her forget the man who broke her heart in New York. Instead, she falls in love with architect Matt Edwards—all too likely to be another disastrous choice.

... Comme dans une comédie américaine

• France : 1983-02-01 (Français)
  • USA : 1981-07-01 (English)

• Out of a Dream - Anglais