Dark Protectors, Tome 2.5 : Tempted

Description ajoutée par Gkone 2012-11-29T09:09:43+01:00

CONSTANT DANGER

On the run from a mental institution and her vindictive half-brother, it’s safe to say that Sarah Pringle’s happy life as a schoolteacher is on hold. Too bad that as far as self-defense goes, “run and hide” is the best she’s got. And with the monsters that started her escape hot on her heels, that’s not going to cut it for long…

INSTANT LUST

That is, unless Sarah has a bigger, badder, hotter monster on her side. Max Petrovsky is right at the top of the list of alpha male ass-kickers. And he knows exactly what Sarah’s up against. Good thing, because the minute he sees her something primal kicks in, turning everyday attraction into red-hot desire. As long as they’re cooperating, why not mix some pleasure with business? Of course, Max should probably tell Sarah he’s a vampire himself…

Courte histoire agréable, concernant 2 personnages secondaires. Assez facile à lire en anglais, je pense être moins exigeante sur le scénario du fait de la vo.

UN DANGER CONSTANT

En fuite d'un asile psychiatrique et de son demi-frère vindicatif, on peut dire sans se tromper que la vie heureuse de Sarah Pringle en tant qu'institutrice est en suspens. Dommage qu'en matière d'autodéfense, "courir et se cacher" soit le mieux qu'elle puisse faire. Et avec les monstres qui l'ont fait fuir sur ses talons, ça ne va pas durer longtemps...

LA LUXURE INSTANTANÉE

A moins que Sarah n'ait un monstre plus gros, plus méchant et plus sexy de son côté. Max Petrovsky est tout en haut de la liste des botteurs de culs mâles alpha. Et il sait exactement à quoi Sarah doit faire face. C'est une bonne chose, car dès qu'il la voit, quelque chose de primaire se déclenche, transformant l'attraction quotidienne en un désir ardent. Tant qu'ils coopèrent, pourquoi ne pas mélanger le plaisir et les affaires ? Bien sûr, Max devrait probablement dire à Sarah qu'il est lui-même un vampire

Elfe le place en liste or
2021-06-12T17:50:24+02:00

• Tempted (Dark Protectors, #2.5) - Anglais