Did I Mention it's 10 Years Later ? Anniversary Bonus Chapter

Description ajoutée par Mihai_Diana 2019-06-25T21:29:05+02:00

Google Traduction:

Chapitre bonus spécial anniversaire

Pour célébrer le 8e anniversaire de DIMILY, Estelle Maskame a écrit une prise d’avenir exclusive qui rejoint Eden et Tyler 10 ans après leur dernière rencontre à la fin de la série DIMILY.

Ai-je mentionné 10 ans plus tard? nous donne un aperçu très attendu de l'avenir de Tyler et d'Eden. Il répond aux questions de tous les fans de DIMILY: où sont-ils maintenant? sont-ils toujours ensemble? leurs rêves sont-ils devenus réalité?

Ce chapitre spécial anniversaire est un régal de célébration, un grand merci d'Estelle à tous ses lecteurs assidus!

***********

Special Anniversary Bonus Chapter

To celebrate DIMILY's 8th anniversary, Estelle Maskame has written an exclusive future-take, catching up with Eden and Tyler 10 years after we last saw them at the end of the DIMILY series.

Did I Mention it's 10 Years Later? gives us a highly anticipated glimpse into Tyler and Eden's future. It answers the questions all DIMILY fans have been asking: where are they now? are they still together? have their dreams come true?

This special anniversary chapter is a celebration treat, a huge thank you from Estelle to all her dedicated readers!

"Did I Mention it's 10 Years Later ? Anniversary Bonus Chapter" est sorti 2019-06-06T00:00:00+02:00
background Layer 1 06 Juin

Did I Mention it's 10 Years Later ? Anniversary Bonus Chapter

• France : 2019-06-06 (Français)

Ines_01 l'ajoute dans sa biblio or
2019-06-29T17:58:30+02:00