Fate : "Defying Fate #1"

Description ajoutée par antoine18 2019-04-23T14:25:40+02:00

**(11/26/2015)-Extended & Revised**

Defying Fate has been completely revamped. There is no cheating and is not a cliffhanger. There is an HEA.

Sometimes love can turn ugly.

Sometimes love can hurt.

Sometimes the best thing to do is escape!

Leaving everything behind Izzy Parker escaped the hell that had been her life. Driving as far west as she could, to get away from her evil past she ended up in Washington State.

Izzy’s new life is turned upside down when she meets her Harley-riding neighbor Braxton Ryles.

Larger than life Braxton is a biker with a mouth to go with it.. Living and loving hard, the only thing that means anything to him is his daughter Eve. Upon hearing they had a new neighbor move in, his curiosity gets the better of him when his daughter won’t stop talking about her.

The instant their eyes meet, chemistry quickly turns into desire. His sense of humor and her blushing tendencies seem to sizzle whenever they are together.

The only problem is they both have troubled pasts, evil ex's that want to rip their new found happiness apart.

One-ex wants revenge; the other seeks vengeance.

What happens when their new found love collides with the ones who threaten to take it all away?

Can love survive? Or will their pasts burn their dreams of a future to ashes?

Love will be tested, hearts will break, and the horrors of the past will reveal a secret Izzy is desperate to keep hidden.

**This book is intended for mature audiences.**

Warning: Recommended for readers 18+ due to language, extremely hot and explicit sexual situations and graphic violence. There are scenes of domestic violence.

Commentaire ajouté par antoine18 2019-04-23T14:51:27+02:00

Je tiens particulièrement remercier l'auteure et le site Netgalley pour ce partenariat.

J'ai de suite été attiré par la couverture de ce livre, on y voit la belle Izzy tournant la tête.

Izzy veux tout laisser derrière elle et laisser l'enfer qu'est sa vie. Elle conduit le plus loin possible de cet enfer et va se retrouvée dans l'Etat de Washington, sa nouvelle vie va être chamboulée lorsqu'elle va rencontrer Braxton Ryles, un motard. Seule sa fille Eve compte pour lui. Un nouveau voisin va s’installer et sa fille ne va pas arrêté de parler d'Eve.

J'ai adoré ce premier livre où l'amour est mis à l'épreuve, des cœurs se brisent et les horreurs du passé d'Izzy resurgissent. J'ai trouvé l'histoire captivante, émouvante et remplie de suspens et de rebondissements. J'adore la plume de cette auteure qui mérite que ses livres soient traduit partout dans le monde. Hâte de lire la trilogie complète.