Finding Fate, Tome 3 : Right Kind of Wrong

Description ajoutée par risaj2000 2014-08-25T00:37:48+02:00

Sometimes wrong can feel oh so right . . .

Jenna Lacombe needs complete control, whether it’s in the streets . . . or between the sheets. So when she sets out on a solo road trip to visit her family in New Orleans, she’s beyond annoyed that the infuriatingly sexy Jack Oliver wants to hitch a ride with her. Ever since they shared a wild night together last year, he’s been trying to strip away her defenses one by one. He claims he’s just coming along to keep her safe-but what’s not safe for her is prolonged exposure to the tattooed hottie.

Jack can’t get Jenna out from under his skin. She makes him feel alive again after his old life nearly destroyed him-and losing her is not an option. Now Jack’s troubles are catching up to him, and he’s forced to return to his hometown in Louisiana. But when his secrets put them both in harm’s way, Jenna will have to figure out how far she’s willing to let love in . . . and how much she already has.

Cette auteur a le don de nous faire découvrir des personnages attachants et nous faire vivre une histoire prenante et saisissante. J'ai encore une fois adoré un tome de cette série remplis de personnages opposés mais qui sont indubitablement fait pour être ensemble.

Ici nous découvrons Jenna et Jack deux personnages complètement adorables qu'on avait découvert brièvement dans le tome précédent. Apprendre à les connaître a été un véritable plaisir, ce couple est un vrai plaisir pour les yeux, ils n'arrêtent pas de se chamailler pour un oui ou pour un non. Leur relation d'haine et d'amour est vraiment chaud bouillante. Je les adore ils sont à croquer tous les deux.

A lire !