Four Kings Securité, Tome 2.5 : Ante Up

Description ajoutée par Donnola 2018-09-05T11:21:03+02:00

Look but don’t touch. That’s the rule concerning dancers at Sapphire Sands, the prestigious members-only nightclub where Seth works at as a bartender. Seth has never had a problem following the rules until the day one of the dancers falls into his lap. Literally.

Kit loves his job dancing at Sapphire Sands. Every day his job brings him closer to his dream of opening his own dance studio, so risking it all on the hot bartender is not an option. Or is it?

“Kit?”

Kit had been so lost in thought he hadn’t seen or heard anyone approach. He let out a squeak and jumped several feet in the air before spinning and throwing his hands up, ready to claw someone’s eyes out.

“Easy there, Kitten,” Seth said, his low rumble of a chuckle spreading warmth through Kit.

“Sorry, I kinda spaced out there for a second.” Kit felt his face burning. “I was worried you wouldn’t show up.”

Seth shoved his hands into his jean pockets, his gaze dropping to his sneakers. “I considered it. I love my job. I won’t risk it for a fling.”

Kit swallowed hard and nodded. “I understand.”

“But that’s not what this is, is it?”

Kit’s head shot up, and he was lost in those whiskey-colored eyes. He shook his head fervently. “No,” he croaked. “I know it isn’t. I don’t know what will happen, but I know I don’t want you just for one night.” How could he? Just standing in front of Seth had his heart pounding in his ears, butterflies fluttering wildly in his stomach, and his cock straining against his pants. One night wouldn’t be enough.

“Okay.” A gorgeous smile lit up Seth’s handsome face, and Kit all but melted into a puddle of goo. “Let’s go.”

“Go?” Kit blinked at him stupidly.

“Yes, to your place,” Seth said, his eyes alight with amusement. “Unless you want to give everyone a show right here in the parking lot.”

And have everyone seeing Seth’s mouthwatering naked ass? Kit let out a low growl, and Seth laughed.

Petit bonus sympa qui permet d'en savoir plus sur le fameux club gay et ses travailleurs.

Une petite nouvelle très sympathique, on découvre deux personnages qu'on avait pas vraiment croiser mais je pense que les verras de nouveau dans le spin-off de Frank.

Sympathique et rapide, on craque pour eux deux très facilement :)

Une petite nouvelle fort sympathique où l'on découvre l'envers du décors du Sapphire Sands, le club que Colton et les Kings fréquentent. On suit donc Seth et Kit respectivement barman et danseur, irrémédiablement attiré l'un par l'autre. Mais hélas, les clauses de leur contrat les empêchent de succomber au risque de se faire renvoyer... C'est bien abordé, très court oui bien sûr mais tout y est et, surtout c'est bien mené et bien écrit. Bien sûr, j'aurais voulu les découvrir un peu plus, voir leur histoire se développer plus, parce que j'adore trop les univers de Charlie Cochet et j'ai toujours du mal à quitter les personnages et l'histoire. On découvre également un peu plus Frank, le patron du club, ce qui peut être une bonne mise en bouche pour le spin-off que l'auteur a prévu pour plus tard. A suivre donc...

• Ante Up (Four Kings Security #2.5) - Anglais