Gift-Wrapped Governess

Description ajoutée par Underworld 2016-08-30T00:28:10+02:00

"Christmas at Blackhaven Castle" by Sophia James

In disguise, penniless Lady Seraphina Moreton seeks sanctuary at the Duke of Blackhaven's castle just days before Christmas. Trey swore never again to be beguiled by a beautiful face, but as governess Seraphina gets close to his unruly, motherless children, he wants the festive joy she brings to stay well beyond Christmas Day....

"Governess to Christmas Bride" by Annie Burrows

Lord Chepstow hasn't seen Honeysuckle Miller since she was a plain, awkward schoolgirl. Now she's not so plain and is looking after the host's children at a lavish Christmas house party. And the last thing Lord Chepstow expected to want on his Christmas list is the prim governess!

"Duchess by Christmas" by Marguerite Kaye

Masquerading as a governess to help the brooding Duke of Blairmore find a wife is "not" how Regan Stuart expected to spend Christmas! Then he steals an unexpected kiss, endangering Regan's heart...unless Gabriel can see beyond her dowdy costume and realize "she's" his perfect Christmas bride!

Classement en biblio

Gift-Wrapped Governess

• USA : 2011-10-18 - Poche (English)

• Gift-Wrapped Governesses - Anglais