Redemption Hills, Tome 1 : Give Me a Reason

Description ajoutée par Oceane-13 2021-09-09T11:48:26+02:00

Eden Murphy came into my club looking to make some extra cash.

A girl like her didn't belong in a place like this.

She'd get ripped to shreds.

Most likely by me.

There's nothing but sweetness dripping from her sexy little body, and I'm the monster who's salivating to get a taste.

Trent Lawson is the last man I should want.

Dark.

Dangerous.

So wickedly gorgeous he makes my knees weak.

He's also an arrogant jerk who happens to be my new boss.

When I discover his adorable son is also in my kindergarten class, I know I have to keep my distance.

But neither of us can ignore the attraction that flames.

One glance, and our hearts race.

One touch, and we’re aching for what we can’t have.

One night, and we’re falling fast.

Dragging her into my sordid world is wrong.

It doesn’t matter.

Eden Murphy is mine.

He angled his head in challenge. “You see it now, Eden? You see me for who I really am?”

“I’ve seen you all along.” The whisper curled through the dense air.

On a scoff, Trent climbed to his feet. A menacing refuge in the billowing night. “And just what is it you see, Eden?”

The last time he asked me it, he walked away from me.

Fear tumbled down my spine, a cold sweat that shivered across my flesh. Not because I was afraid of him, but because I was afraid of the power he wielded.

I lifted my chin and met his steely gaze. “I see a man who’s touched me in a way no one else can. I see a man who burns so bright, he might burn me alive. I see a hatred that runs so deep in his veins, and still, I want to dip my fingertips into the flow.”

Malheureusement je n’ai pas pu terminer ce livre, malgré le fait que ça a très bien commencé.

Au début, je trouvais que les personnages étaient mignons, Vers les un tiers du livre le comportement des personnages ne changent pas. C’est toujours les mêmes paroles, et le livre devient très lent. Les mêmes mots se répète les mêmes actions se répète…. Encore et encore.

J’ai beaucoup aimé l’histoire de Trent et Eden. Ils sont indéniablement attirés l’un par l’autre mais leur passé les empêche de se livrer et de poursuivre leur relation.

J’ai aimé le fait qu’on ai les deux points de vue des personnages principaux avec des retours dans le passé, ce qui nous aide à comprendre comment nos personnages en sont arrivés là où ils sont aujourd’hui.

Gage est mon coup de cœur. Beaucoup trop de mignonnerie et d’amour pour ce petit ange qui a fait fondre mon cœur.

Le seul gros défaut que je pourrais trouver à ce livre c’est qu’il y a beaucoup de répétition de langage. Les personnages utilisent les mêmes expressions de façon très prononcée tout au long du livre. Si au début c’est amusant et/ou touchant, ça peut parfois être lourd et redondant.

La fin est une happy end qui fait toujours très plaisir à lire.

Je pense lire la suite qui est l’histoire de Jud, le frère de Trent.