Vous utilisez un bloqueur de publicité

Cher Lecteur,

Recharger la page

Nous vous remercions pour votre compréhension et votre soutien.

Cordialement,

L'équipe BookNode

Nouveau ? Inscrivez-vous, c'est gratuit !

Go Deep

Description ajoutée par Gkone 2013-08-18T08:46:49+02:00

Hot yoga turns scorching hot during an after-hours practice session.

Hot yoga instructor Brad finds a tantalizing surprise when he closes up his studio for the day. Simon, a young yogi twink, is waiting for him in the hot room, preparing for tomorrow’s tournament. He asks for help, but soon Brad realizes this young man has a different sort of yoga in mind.

By the time they reach Poorna-Salabhasana, the hot room’s not hot enough. Brad teaches Simon how to relax, take it slow, and go deep, and Simon discovers the secret to mastering yoga.

Commentaire ajouté par Gkone 2013-08-19T18:21:00+02:00

Une nouvelle très chaude entre un professeur de yoga et son élève ! L'auteur est aussi bon dans sa manière d'écriture cette nouvelle. Bref sympa :)