Goddess Summoning, Tome 3 : Goddess of light

Description ajoutée par stela15 2010-09-20T20:53:28+02:00

Tired of dating egomaniacs, interior designer Pamela Gray has nearly given up on men. She wants to be treated like a goddess – preferably by a god. As she whispers her wish, she unwittingly invokes the goddess Artemis, who has some tricks up her celestial sleeve…

Twins Artemis and Apollo have been sent to the Kingdom of Las Vegas to test their mantle. Their first assignment: make Pamela’s wish come true. So Artemis volunteers her golden brother. After all, who better than the handsome God of Light to bring love to this lonely woman?

It might be a first, but here in Sin City, where life is a gamble, both god and mortal are about to bet on a high-stakes game of love. Hey, you only live once. Or do you?

“A lot of men wouldn't like being called a romantic. It's not macho enough.'

Quite often men are fools.”

J'ai adoré ce livre. Il est, pour l'instant, mon préféré de la série! Rien que le résumé donnait super envie de le lire: "Les jumeaux Artemis et Apollo sont envoyés au Royaume de Las Vegas..." PC Cast a eu une super idée. Artemis (si froide et fière) est le personnage que j'ai préféré dans le livre même si j'ai beaucoup aimé Pamela, la protagoniste (qui est forte malgré ses douleurs passées) et Apollo (qui est totalement perdu face à ses sentiments).

Le scénario était intéressant. Il y a, évidemment, des références aux mythes grecs. Les événements des tout derniers chapitres m'ont particulièrement surprise.

Goddess Summoning, Tome 3 : Goddess of light

• USA : 2005-04-05 (English)

• Goddess Summoning, Book 3 : Goddess of Light - Anglais
  • Iluminada - Portugais