Vous utilisez un bloqueur de publicité

Cher Lecteur,

Recharger la page

Nous vous remercions pour votre compréhension et votre soutien.

Cordialement,

L'équipe BookNode

Nouveau ? Inscrivez-vous, c'est gratuit !

How I Took the King on a Bone-a-Fide Quest of Piracy, Piemu, and Profit (Intégrale)

You have found a sentient dragon skull. Accepting this quest entails half a dragon’s hoard. Would you like to assemble the dragon? (YES) (no)

Steve: My boooOOOOOOoooones

Devan: Must we take the dragon skull on said quest?

Tan: Sadly, yes.

Add Piemu and Pirate sidequests? (YES) (NO)

Devan: Tan. Why?

Tan: It’s more fun this way!

Tags:

Did I mention crack, cause allllll the crack, Tan’s field trips go awry, no one is surprised, only he can find a sentient dragon skull in a church’s basement, Quest time!, Wells gets stuck babysitting, again, Niran’s more excited than anyone else, except maybe the apprentices, gold is a great motivator, all the bone puns, Steve’s been gagged, Tan’s a dramatic bat, Devan adopts pirates, the crack ship armada is literally sailing, Lesia is adopted by pirates, stickers are fish food, Tan’s volunteered Devan to officiate over weddings, Academic types are stingy, demonic chickens, strange version of Whac-A-Mole, Niran acquires apprentices, Fa comes to play too, candy tastes best after murder, basically the corruption is spreading.

Classement en biblio