Kings Of Hell MC, tome 2: My Dark Knight

Description ajoutée par seriallectrice 2017-05-25T13:03:28+02:00

Love or hate. Life or death. No inbetween. No compromise. No rules in love and war.

Knight. Party monster. Handsome Savage. Doesn’t do monogamy.

Elliot. Obsessive. Intense. Uncompromising.

Newly single, Knight is done with relationships. All he's interested in is bringing down The Count, an Internet personality who is tarnishing his family name. An opportunity to crush him comes when the audacious clown shows up at the Kings of Hell MC clubhouse to film for his YouTube channel. But when Knight meets Elliot, the man behind The Count, he no longer knows what to do with him.

Knight has never seen a more pathetic creature than Elliot. He’s also never met anyone who needed him more. Skinny, messed up, and a bucket of trouble as thick as tar, everything Elliot does seems to be a wordless death wish. No matter how much Knight hates Elliot’s alter ego, under the makeup and theatrics hides a fragile young guy with a passion for history, and Knight can’t help but catch Elliot every time he falls.

Elliot has bad taste in men. Always hopelessly attracted to violent brutes, his favorite is a long dead serial killer. But he gets more than he’s bargained for when he seizes an opportunity to meet the man of his dreams. The ghost is manipulative and dangerous, offering Elliot all he’s always wanted, for a price he can’t possibly pay.

Elliot is faced with an impossible choice between two men.

One alive, one dead.

One carnal and honest, one drizzling sweet, poisoned promises into his ear.

One unwilling to commit, the other promising an eternity together.

And Elliot doesn’t settle for half-measures. He craves a love that is all or nothing, passion that will consume him, and desire to burn him alive.

Elliot is ready to either get that, or die trying.

POSSIBLE SPOILERS:

Themes: enemies to lovers, protector, cruelty, motorcycle club, alternative lifestyles, demons, tattoos, impossible choices, deception, crime, self-discovery, healing, black magic, gothic, commitment, ghosts, possession

Genre: Dark, paranormal romance

Erotic content: Scorching hot, emotional, explicit scenes

Length: ~145,000 words (Book 2 in the series, can be read as a standalone, but it’s recommended to read book 1 first)

WARNING: This story contains scenes of violence, offensive language, and morally ambiguous characters.

(trad. perso)

Knight dégluti difficilement et attrapa l'air avant de laisser tomber sa main sur le matelas.

Elliot comprenait le geste trop bien. Lui aussi voulait mettre ses mains sur Knigth et ne jamais les enlever. Mais si il s'y abandonnait, ça ne se finirait seulement avec plus de souffrance pour eux.

C'était mieux ainsi.

Même si laisser aller faisait mal comme être poignardé dans l'estomac avec un clou rouillé, être couvert d'essence et enflammé.

Comme pour le 1er tome, c'est une dark romance mélangeant violence, sexe, passion et amour.

C'est une lecture qui peut être assez dérangeante par moment mais qui est plutôt addictive.

J'ai beaucoup aimé Knight, qui porte son nom à merveille. Il est intense, sans compromis, capable de violence autant que de gestes tendres. C'est une bête de sexe allergique à l'engagement. Malgré le comportement parfois détestable d'Elliot, il le protège sans cesse.

Elliot est un jeune homme mal dans sa peau, qui se cache derrière un personnage arrogant et fort peu sympathique. A sa manière, il est comme Knight, intense et sans compromis. Littéralement obsédé par William Fane, célèbre tueur en série du 18ème siècle (et accessoirement bourreau de Laurent), il est prêt à tout pour nourrir sa passion morbide. Quitte à commettre des actes aux répercussions terribles. Son obsession confine à la folie. Mais son plus grand souhait, c'est d'être aimé corps et âme. D'appartenir à quelqu'un. C'est un personnage qui m'a fait éprouver des sentiments mitigés, entre l'envie de le câliner et de lui en coller une!

Les avertissements à la fin du résumé ne sont pas là pour faire beau: il y a de la violence, du sexe torride et des personnages moralement ambigus. C'est une lecture qui ne plaira pas à tout le monde. En ce qui me concerne, j'apprécie beaucoup cette série qui change de l'ordinaire. J'ai d'ors et déjà hâte de lire le tome 3 qui portera sur Jake.

Valfe l'ajoute dans sa biblio or
2020-06-01T15:36:12+02:00