La Mélodie de l'Eau, Tome 0.5 : Forgotten Lyrics

Description ajoutée par thjess 2012-10-30T21:25:52+01:00

Aggie is a mythological creature on a secret mission. Lydia is a young woman from a magical family with no real powers of her own. And Daniel is a high school boy who’s made it his duty to protect his deeply troubled older brother. Then one fateful night, their lives collide in a terrifying accident that changes them all forever. And beneath the surface, the ripple effects of the accident will have more impact than anyone could ever guess...changing not only their future, but the fate of an entire town.

Quelqu'un sait quand est-ce que la série va sortir en français?

C'est une très courte histoire qui se passe cinq ans avant les évènement de Wake. Ça se lit très vite et ça peut aider à mieux comprendre certaines choses. Ça permet de se rappeler un peu l'histoire et de se remettre dans le ton avant la sortie de Lullaby.

Les gens aiment aussi

La Mélodie de l'Eau, Tome 0.5 : Forgotten Lyrics

• USA : 2012-10-30 (English)

Maeelys l'ajoute dans sa biblio or
2023-11-15T20:01:32+01:00
ramilie l'ajoute dans sa biblio or
2016-02-12T01:45:28+01:00

• Watersong, Book 0.5 : Forgotten Lyrics - Anglais