L'amour en ce manoir

Description ajoutée par Underworld 2018-06-05T19:42:53+02:00

— Je suppose que vous avez mené vous aussi une brillante carrière ? demanda Jay d’ un air arrogant.

— Non. Je suis restée ici, ces deux dernières années.

— Evidemment ! Protégée et adorée par cinq frères, couvée par ses parents, pourquoi Mirry Grey aurait-elle eu d’autres ambitions que d’attendre sa part de Wenlow Hall ?

— Jay ! Vous avez toujours su que le manoir vous appartiendrait un jour, nous n’avons aucune raison de vous haïr…

* * *

Description en VO :

Their first meeting was a disaster. Mirry knew it wouldn't be easy to make Jay Elphick feel at home when he came at last to inherit Wenlow Hall -- but she was prepared to try. it was unfortunate that they got off on the wrong foot. — Then, too, she had no idea how much bitterness Jay had stored up against her and her family. He held them responsible for preventing the marriage of his father, Sir David, to his mother.

With everything stacked against them, it was a wonder they ever got together at all!

L'amour en ce manoir

• USA : 1990-02-01 (English)

• Friday's Child - Anglais