Legend, Roman Graphique 1 : Legend

Description ajoutée par Laure17 2014-12-19T11:46:55+01:00

Born into an elite family in one of the Republic's wealthiest districts, fifteen-year-old June is a military prodigy. Born into the slums of the Republic’s Lake Sector, fifteen-year-old Day is the country’s most wanted criminal. But his motives are not as sinister as they often they seem. One day June’s brother is murdered and Day becomes the prime suspect. Now, Day is in a race for his family’s survival, while June tries desperately to avenge her brother’s death. And the two uncover the truth of what has really brought them together and the lengths their country will go to in order to keep its secrets.

Je suis toujours aussi amoureuse de Legend. Et cette nouvelle graphique n'a fait que me rappeler à quel point j'aime Legend. C'était un super moment que j'ai passé en la lisant. Les illustrations sont très belles, l'histoire est la même mais la "voir" sur papier ça donne quelque chose de nouveau à l'histoire. Enfin bref, tout ça pour dire que c'est un coup de cœur et que je recommande cette nouvelle graphique à tous les fans de Legend.

Les illustrations sont magnifiques ! Et l'histoire est parfaitement représenté. Je le conseil pour les fans de la trilogie Legend.

Commentaire ajouté par Jordane_ 2015-12-02T17:14:30+01:00

Commentaire ajouté par Sheo 2015-05-02T14:46:34+02:00

Legend, Roman Graphique 1 : Legend

• USA : 2015-04-28 (English)

Sheo le place en liste or
2017-02-19T01:23:03+01:00
Gathe01 l'ajoute dans sa biblio or