Les Peuples de l'Ombre, HS

Description ajoutée par Joany13 2014-08-11T17:19:59+02:00

This holiday season, armed with love and passion, can the Keepers stop the reign of Darkness?

Christmas is coming to Salem, but so is an evil force that threatens all mankind. In this memorable collection led by New York Times bestselling author Heather Graham, four powerful Keepers must save their community as a strange, eternal night creeps over the town. Forced to choose between their time-honored responsibilities or the lovers their hearts desire, these four extraordinary women must risk their own happiness to save the holiday. But Christmas is a time for miracles, and as each Keeper's greatest longing is met, the Season of Light returns. Don't miss this magical holiday collection from Heather Graham, Deborah LeBlanc, Kathleen Pickering and Beth Ciotta.

Includes:

Do you fear what I fear - Heather Graham

The Fright Before Christmas - Deborah Leblance

Unholy Night - Kathleen Pickering

Stalking in a Winter Wonderland - Beth Ciotta

Classement en biblio

Les Peuples de l'Ombre, HS

• USA : 2013-11-05 (English)

• The Keepers Trilogy : Christmas in Salem - Anglais