Monster In His Eyes, Tome 3 : Target on our backs

Description ajoutée par Domay 2016-05-10T09:04:18+02:00

The best way to keep your word is never to give it.

Not long ago, in a chapel in Vegas, I swore to love Karissa for the rest of my days. But nobody's promised an infinite number of tomorrows. Nobody's promised forever. Sometimes, all we have left is today.

Carpe Diem.

Seize the day.

It should've been over, we should've been happy, but people are making it hard for me to live in peace. I've got so much blood on my hands they'll never be clean, and somebody out there seems to want me to pay for it. Happily Ever After always comes at a cost, one any real man would be willing to pay. But that doesn't mean I'm just going to roll over and accept these consequences.

Because when it comes to the woman I love? The life I've fought for?

Nobody is safe.

Waouh je viens tout juste de finir cette trilogie et waouh !

j'aime vraiment ce que cet auteur fait, ça façon d'écrire et de faire ressentir les sentiments des personnages.

Comment peut on aimer et haïr à la fois? J.M. Darhower nous apporte une réponse dans cette trilogie. Comme on le dit si bien "il n'y a qu'un pas entre la haine et l'amour"

j'ai appris à apprécier le personnage de Naz au fil de l'histoire et ai apprécié l'évolution du personnage de Karissa.

je recommande cette lecture à un public averti.

Dans cette histoire, il n'y a aucun prince charmant ni aucune demoiselle en détresse. Seulement des hommes avec une part de bonté et de mal en eux.

Note global : 9/10