Mythos Academy, Tome 6 : Killer Frost

Description ajoutée par Demoiselle-Lys 2014-03-14T19:43:30+01:00

I’ve battled the Reapers of Chaos before – and survived. But this time I have a Bad, Bad Feeling it’s going to be a fight to the death... most likely mine.

Yeah, I’ve got my psychometry magic, my talking sword, Vic – and even the most dangerous Spartan on campus at my side, in Logan freaking Quinn, but I’m no match for Loki, the evil Norse god of chaos. I may be Nike’s Champion, but at heart, I’m still just Gwen Frost, that weird Gypsy girl everyone at school loves to gossip about.

Then someone I love is put in more danger than ever before, and something inside me snaps. This time, Loki and his Reapers are going down for good... or I am.

Extrait ajouté par MilieP 2018-05-31T19:31:03+02:00

“Nickamedes stared at me, his blue eyes bright. Then, he did something I never imagined he would do in a million years. He stepped forward, reached out, and hugged me tight with one arm.

“If I am ever lucky enough to have a daughter, I hope that she’s just like you, Gwendolyn,” he whispered”

Une fin tellement génial, qui laisse sans voix! J'ai adoré cette série et je suis triste de voir arriver la fin mais bon "toute bonne chance doit avoir une fin" n'est ce pas!

Cette fin. Elle me laisse sans voix. Toute cette série me laisse sans voix.

Spoiler(cliquez pour révéler)Même si on a droit à l'habituel "happy ending"

Cette série je la conseille, même si vous hésiter parce qu'il est en anglais. Je le conseil à tous!

Ce livre est juste sublime!

Le lire est un pure délice qui se déguste page après page sans pouvoir se terminer.

Spoiler(cliquez pour révéler)Malgré une fin prévisible mais tout de même différente.

Ce série restera dans mes préférées!!!

Mythos Academy, Tome 6 : Killer Frost

• USA : 2014-02-25 (English)