Nikki Glass, tome 1 : Dark Descendant

Description ajoutée par ipiu 2011-03-05T22:23:58+01:00

Nikki Glass can track down any man. But when her latest client turns out to be a true descendant of Hades, Nikki now discovers she can’t die. . . . Crazy as it sounds, Nikki’s manhunting skills are literally god-given. She’s a living, breathing descendant of Artemis who has stepped right into a trap set by the children of the gods. Nikki’s new “friends” include a descendant of Eros, who uses sex as a weapon; a descendant of Loki, whose tricks are no laughing matter; and a half-mad descendant of Kali who thinks she’s a spy. But most powerful of all are the Olympians, a rival clan of immortals seeking to destroy all Descendants who refuse to bow down to them. In the eternal battle of good god/bad god, Nikki would make a divine weapon. But if they think she’ll surrender without a fight, the gods must be crazy. . . .

Extrait ajouté par sheelin 2017-07-13T19:41:08+02:00

Nikki:I met Konstantin today.

Anderson:My condolences.

C'est un très bon livre.L’héroïne est une débutante dans ce monde plutot violent, ce qui justifie ses actes hasardeux.Le livre est rapide et pas très difficile a lire et a comprendre.

Un livre très bien réussi!

Une date de sortie en France ??