Random Acts

Description ajoutée par Northstar 2015-01-27T06:27:05+01:00

Bradley Zelder can’t find his way in life. After struggling for nearly a decade, he has yet to complete his college degree. Working as a school custodian, living in blue-collar Landsbury, MA, his love life is as empty as the rest of his existence. But on his way home after another disastrous date, his truck breaks down in upscale Oceanside. When he thinks life can’t get any worse, a man who is the epitome of Boston elite and everything Bradley finds attractive and intimidating helps him move his truck to the side of the road. Ashamed of his lot in life, Bradley almost lets the opportunity slip away, but he comes to his senses in time and tracks Caleb down.

From a random act of kindness, romance begins to grow, filling all the dark corners of Bradley’s empty life—until a random act of violence threatens to take it all away. Bradley must step up and be the man Caleb believes him to be. Caleb rescued him from a life without hope. Can Bradley rescue him in return?

Classement en biblio