Rencontres à Fool's Gold, Tome 19 : Marry Me at Christmas

Description ajoutée par Fannyanka 2019-01-23T23:49:35+01:00

Wish upon a Christmas star with New York Times bestselling author Susan Mallery's sparkling Fool's Gold romance!

To bridal boutique owner Madeline Krug, organizing a Christmas wedding sounds like a joy—until she finds out she'll be working closely with the gorgeous brother of the bride, movie star Jonny Blaze. How will a small-town girl like her keep from falling for the world's sexiest guy? Especially with mistletoe lurking around every corner!

Jonny came to Fool's Gold looking for normal, not for love. Happily-ever-after only happens in the movies. Still, nothing about this quirky town is quite what he expected, and "ordinary" Madeline is the most extraordinary woman he's ever met. Refreshingly honest, disarmingly sweet. Achingly beautiful.

Planning the perfect wedding leads to candlelit dinners and strolls through snow-covered streets. And Madeline finds Jonny in real life even more captivating than her celebrity crush. But will the action star be brave enough to risk his heart and step into the role of a lifetime?

"Es-tu vraiment inquiète que je dérange les lumières scintillantes ?"

"Pas vraiment." Elle regarda autour d'elle. « J'ai hâte de voir à quoi ça ressemblera quand ce sera fait. »

« Moi aussi. Les gars qui font les sculptures de glace seront là demain. Le temps va coopérer et rester assez froid. »

« Tu fais vraiment des sculptures de glace ? »

« As-tu des doutes ? »

« Je me souviens du gâteau de mariage géant, donc non. OK, je dois aller écrire l'inventaire des jouets. Tu peux rester ici et surveiller. Oh, et ne t’approche pas trop d'Eddie et Gladys. Maintenant qu'elles ont effectivement touché la terre promise, elles vont chercher à faire plus. »

"Pas de bonne action ?" Il a demandé.

« Pas quand il s'agit d'elles. Elles te hanteront. »

"Avec ton aide en indiquant où je suis à un moment donné."

« A peu près », dit-elle en riant.

J'ai adoré ce livre, j'ai été agréablement surprise, surtout à rire et à la fin du livre. Comme toujours, il est très bien écrit et il y a des personnages d'autres tomes, ce que je trouve super. Et l'histoire est tout simplement géniale. Je vais vite commencé le prochain