Sea Breeze, Tome 5 : Sometimes It Lasts

Description ajoutée par Stephanie-126 2019-05-12T18:49:12+02:00

Cage York has to choose between a love of the game and a love of the girl in this sultry Sea Breeze novel from New York Times bestselling author Abbi Glines.

After waiting for his big break, bad boy Cage York is finally called up to prove his worth in the college baseball arena. But when Cage’s girlfriend, Eva, mourns the sudden loss of her father, it’s not Cage’s comforting arms she runs to, but those of her former fiancé’s twin brother, Jeremy.

Torn between his baseball dream and the girl of his dreams, Cage must prove he’s worthy of Eva’s love, or risk losing her to Jeremy forever.

C'est court trop court mais quel plaisir de retrouver Cage & Eva. Dès la première page j'étais embarquer plus que jamais dans l'histoire. Émotions par dessus émotions durant toute ma lecture. C'est triste mais ça redevient beau. C'est touchant et la fin est juste trop parfaite, j'en aurais pris plus encore plus. J'ai vraiment aimer & c'est toujours tellement plaisant de retrouver les autres personnages de continuer à suivre leurs histoires.

Vivement le tome suivant

J'aime bien cette série même i on se demande si ce histoires peuvent réellement arriver...^^

Ginny10 l'ajoute dans sa biblio or
2017-07-20T10:02:25+02:00