Sherlock Holmes - Short stories

Description ajoutée par RicoL 2011-06-05T13:08:44+02:00

This handsome collection contains all fifty-six short stories written by Sir Arhtur Conan Doyle about the world's most famous detective, Sherlock Holmes.

The stories were originally published tp widespread acclaim in The Strand Magazine, London's most celebrated illstrated periodical, between 1891 and 1927 ; they are still just as popular today.

These fascinating tales of Holmes's deductive genius will enthrall every armchair sleuth but will also fascinate those readers who simply enjoy an exciting adventure mystery.

This collection edition of the Sherlock Holmes short stories is enhanced by original illustrations from The Strand Magazine.

Extrait ajouté par mirajp 2019-07-12T15:51:00+02:00

Our visitor swallowed his brandy, and the colour began to return to his face.

Très petit livre sympa pour ceux qui, comme moi, souhaitent essayer la lecture en anglais. Il est assez simple à lire, parfait pour s'exercer à la langue.

J'ai bien aimé ce livre, comme tout les autres d'ailleurs.

Ce n'est pas difficile de le lire, même en Anglais, il faut juste bien connaître ses verbes irréguliers car tout est au prétérit. A la fin il y a un petit questionnaire pour voir si on a bien compris. Je pense que c'est une version pour les étrangers ou pour les jeunes Anglais.

Sherlock Holmes - Short stories

• France : 2018-11-15 (Français)