Sugartown, Tome 1 : Welcome to Sugartown

Description ajoutée par Gkone 2015-07-09T08:04:22+02:00

Ana Belle never wanted anything more than to hang up her apron, jump on her Vespa and ride off into the sunset, leaving Sugartown in the dust.

Elijah Cade never wanted anything more than a hot meal, a side of hot arse and a soft place to lay his head at night where he could forget about his past.

But you know what they say about wanting: you always want what you can’t have.

Nineteen year-old virgin Ana is about to discover that’s not quite true because a six foot three, hotter than hell, tattooed, Aussie sex god just rode into town. He’s had a taste of her pie and he wants more– no really, Ana bakes pies for a living, get your mind out of the gutter.

She’d be willing to hand over everything tied up in a big red bow, there’s just one problem; Elijah has secrets dirtier than last week’s underwear. Secrets that won't just break Ana’s heart, but put her life at risk, too. When those secrets come to light, their relationship is pushed to breaking point.

Add to that a psychotic nympho best friend, an overbearing father, a cuter than humanly possible kid brother, a wanton womanizing cousin, the ex from hell, and more pies than you could poke a ... err ... stick ... at.

And you thought small towns were boring.

Welcome to Sugartown.

Content Warning: Intended for a mature 18+ audience. Contains explicit sex, oodles of profanity and a crap-tonne of AWKWARD.

Classement en biblio - 1 lecteur

Hey bien chose certaine c'est une romance New Adult différente des autres. Avec le début de l'histoire je m'attendais à une romance tranquille & drôle mais l'auteur nous amène complètement ailleurs au fil des pages et on ne s'attend vraiment pas à ce qui arrive. Ça m'a beaucoup plus de ne pas avoir vue ça arriver. Les choses se compliques, les choses deviennent laides, des cœurs se brisent & il ne reste plus rien de la petite romance légère que je croyais lire dans les premières pages.

C'est une romance atypique chose certaine, c'est dur & c'est lourd. On a parfois envie de frapper les personnages en pleines faces, on a envie de crier après eux. Puis on a envie que tout s'arrange, que tout redeviennent beaux pour eux. On se laisse complètement emporter, complètement captiver par l'histoire d'amour compliquer qu'on Ana & Elijah. On se laisse absorber par leur romance, par les obstacles qu'ils ont a surmonter pour avoir leur petite part de bonheur.

J'ai bien apprécier mais certaine chose dans le livre m'on empêcher de vraiment avoir un méga coup de cœur. Par contre je dirais que l'univers est super bien métriser, l'histoire est prenante & captivante. La plume de l'auteur est agréable & la couverture de ce livre est sublime ainsi que la manière donc le look d'Elijah est décrit dans le livre. 100% convaincue par la beauté d'Elijah :)