Sunlight, Tome 3 : Jamais deux sans trois

Description ajoutée par Underworld 2017-05-01T14:07:30+02:00

Preston Harper est un jeune pédiatre de renom, mais il est célibataire et n'a pas d'enfant. Il décide d'en adopter un puisqu'il ne trouve pas de femme pour fonder un foyer ! C'est compter sans l'irruption dans sa vie de Dinah Bradshwaw, avocat d'affaires, et de Jenny, sa pupille de neuf mois. Preston saura-t-il débusquer l'amour là où il se cache ?

* * *

The Brash Baby Doctor...

Handsome pediatrician Preston Harper wanted a baby, but not a wife -- until delicious, distracting Dinah Bradshaw appeared in his office carrying Jenny, the child who'd made her an instant mom! He'd carefully mapped out his busy life, and thought with a nanny's help he could care for a baby. There just wasn't enough of him to go around, he believed -- to make time for a wife would take away from his little patients. But beautiful, intriguing Dinah made him want to play house and be a family, to share ecstatic nights as lovers and raise the lovely little girl who called him Dada. Dinah found comfort in Preston's advice and refuge in his strong arms, reveling in the sweet magic of his bone-melting kisses, but she'd figured her law career meant putting marriage off for years... and she wasn't sure Preston wanted her that way. Could he make her understand that her daughter was infinitely precious, but he'd love his wife and best friend forever?

* * *

Handsome paediatrician Preston Harper wanted a baby, but not a wife - until delicious Dinah Bradshaw appeared with tiny Jenny. Dinah made him want to play house, be part of a family and share ecstatic nights, and she found comfort in Preston's advice, revelling in the sweet magic of his kisses.

Classement en biblio

Sunlight, Tome 3 : Jamais deux sans trois

• France : 1993-04-01 - Poche (Français)
  • USA : 1990-07-01 - Poche (English)

• Preston Harper, M.D. - Anglais
  • Preston Harper, M.D. (Sunlight #3) - Anglais