Tendre voyou

Description ajoutée par Underworld 2018-10-28T23:15:52+01:00

Naomie Foster a travaillé dur pour réaliser son rêve.

Elle voulait devenir médecin et, après des années d’études et de privations, elle y est enfin parvenue.

Dans la petite ville de Ruckers où elle s’installe, sa vie paisible va vaciller. Quelle est cette épidémie mystérieuse qui frappe les employés de l’usine textile Buford ? La responsabilité de la direction semble évidente. Mais cette direction est incarnée par Hugh Buford, un jeune homme au beau regard noir et au sourire ravageur…

Entre le devoir et la passion, quel sera le choix de Naomie ?

* * *

Description en VO :

CORD -- A BRASH, BLACK-EYED FLIRT WHOSE LIPS LEFT HER BREATHLESS...

With a smile that promised wicked pleasures, Cord Buford dared the the town's pretty new physician to give him a physical -- anything to get Dr. Billie Foster's soft hands on his sizzling flesh! Unraveling her nerves, shattering her composure, Cord vowed to change Billie's mind when she insisted she wouldn't go out with him -- and he was a man used to getting everything he wanted.

A SWEET-TALKING SCOUNDREL WHO HEATED HER BLOOD

Lost in the sound of his voice, secretly thrilled when he called her beautiful, Billie struggled to resist Cord's dangerous temptations, convinced by his racy reputation that he wanted only a fling. But when their investigation into a mystery at his family's textile mill erupted into steamy kisses under moonlit skies, Billie had to wonder -- was she the woman who could tame his wild heart?

* * *

Convinced that sweet-talking scoundrel Cord Buford only wants a fling, Dr. Billie Foster struggles to resist his sizzling advances, but when tragedy brings them together, Billie discovers that she can tame his wild heart.

Classement en biblio

Tendre voyou

• France : 1999-03-30 (Français)
  • USA : 1993-11-01 - Poche (English)

• Kissed by a Rogue - Anglais