The Fletcher Brothers, Tome 2 : La déesse de Kimi Lau

Description ajoutée par Underworld 2018-04-23T21:52:20+02:00

– Samantha, Samantha, je suis fou de vous.

– Mais voyons nous ne nous connaissons pas.

– Qu’importe ! Nous sommes faits l’un pour l’autre ! Je vous le prouverai.

Samantha se surprit à éprouver de la curiosité pour cet inconnu aux yeux bleus, cet homme tenace et résolu qui croyait au destin et à l’étrange magie des rencontres. Il était fou d’elle, avait-il dit. Amoureux sans savoir pourquoi, frappé par l’amour comme par la foudre, au point d’en perdre la raison. Était-ce possible ?

Elle frémit au souvenir de son regard brûlant… C’était affolant, un fou d’amour. Affolant et terriblement dangereux !

* * *

Description en VO :

Professor Abel Fletcher didn't believe in love at first sight. It had to be the sacred love stone he'd recently acquired that was making him act like such a dope. What else could explain his sudden attraction to coolly aloof Samantha Wyatt? And anyway, the charm was supposed to turn her into his sex slave. Why wasn't she tearing off her clothes and falling at his feet?

Samantha knew she should stay far away from dangerously distracting Abel. She kept trying to convince the footloose adventurer that she wasn't interested in a relationship -- especially with a man who traveled halfway around the world in search of lost treasures. But she knew if she wasn't careful, Abel would realize she was ready and willing!

Classement en biblio

The Fletcher Brothers, Tome 2 : La déesse de Kimi Lau

• France : 1991-05-15 - Poche (Français)
  • USA : 1990-08-01 - Poche (English)

• Ready, Willing and Abel - Anglais