This Man, Tome 1 : This Man

Description ajoutée par Lilika 2014-02-20T03:08:43+01:00

Young interior designer Ava O’Shea has an appointment for a first consultation at The Manor with the owner, Mr Jesse Ward. She is expecting nothing more than an overweight, cravat wearing, well-to-do countryman, and on arrival, nothing would suggest otherwise. How wrong could she be? This Man is devastatingly handsome, charming and confident. He is also a conceited, hedonistic playboy, who knows no boundaries. Ava desperately does not want to be attracted to him, but she can’t control the overwhelming affect he has on her. Every instinct is telling her to run, so she does, but Jesse Ward is not so willing to let her go. He wants her and is determined to have her. She knows she is heading for heartbreak, but how can she run when he won’t let her?

( source : http://www.goodreads.com/book/show/16140036-this-man )

Extrait ajouté par Joany13 2016-08-24T20:15:04+02:00

“Just tell me one thing before you leave, Ava.” His voice prickles at my senses… His face is serious, but still stunning. “How loud do you think you’ll scream when I fuck you?”

Commentaire ajouté par patriciaVG 2015-12-26T21:47:39+01:00

ennuyeux et inutile... autant passer direct au 3ème tome. L'héroïne est idiote, elle ne voit pas ce qui est évident. La grande révélation de la fin du livre n'en est pas une du tout pour le lecteur, ça en est énervant...

Commentaire ajouté par yaya50 2015-05-27T12:32:28+02:00

je trouve pas se livre en version francaise esque il existe ?

Commentaire ajouté par lanae 2014-12-01T15:45:07+01:00

C'est rare que je sois déçue par un livre qui m'a été conseillé mais là, je n'ai pas du tout aimé. Jesse et Ava m'ont agacé au plus haut point.J'ai même abandonné la série à la fin du second tome, chose rarissime chez moi http://myvelvetlibrary.blogspot.fr/2014/12/this-man.html

Commentaire ajouté par caramel73 2014-08-31T21:31:45+02:00

Je suis en vacances au Portugal et je n'avais plus de livre a lire :( ... alors j'ai achete celui-ci en portugais que j'ai lu en 3jours et heureusement pour moi le 2 etais deja en vente ici :) ... je conseille vivement trop trop bien ... Ava a une pacience wouw !!! et Jesse que dire miauuuuuuuu

This Man, Tome 1 : This Man

• USA : 2012-10-20 (English)

Ni16 l'ajoute dans sa biblio or
2017-07-21T20:00:31+02:00