Touch of a Wolf

Description ajoutée par Gkone 2013-08-30T16:39:42+02:00

On a rebound from his cheating lover, Matt Winter has sex in a Philadelphia alley with a man packing a gun and sniffing like a coke addict. When Matt’s stranger from the alley lets himself into Matt’s apartment through the window, Matt learns that the man has a badge to go with that gun. Detective John Channing of the Philly PD has been passing as a dirty cop.

Channing needs a safe place to get himself clean and sober so he can be a credible witness in court against a murderer. And he wants sex. The anonymous encounter was not enough for either of them. As Channing goes into withdrawal the hallucinations start, but it’s Matt who wakes up in bed with a wolf. Matt doesn’t believe in werewolves. But then, he doesn’t believe in love at first sight either...

Commentaire ajouté par Anirbas 2016-08-07T19:18:17+02:00

C'est L'histoire d'un homme qui après avoir découvert que son petit ami était infidèle,décide de partir aussitôt.Un soir il va dans les rues pour essayer de trouver une aventure sans lendemain ce qu'il n'a jamais fait,il tombe sur un homme grand fort et qui embrasse très bien qui se trouve être un policier qui se fait passer pour un corrompue.

C'est histoire est de OUF vraiment j'ai adoré,elle est différente d'autres histoires de loup et elle mérite sa place dans Diamant !