Un lien invisible, Tome 0.5 : Shadow Bound

Description ajoutée par alice-gray 2021-05-01T10:00:42+02:00

OUT OF PRINT. Currently only available through author's newsletter.

Broken and bleeding on the forest floor, a wounded warrior must choose between the finite end of his supernatural existence and an undeniable bond with the healing hands of an enemy.

After a fearsome battle with a pack of rabid werewolves, wounded vampire Luca is abandoned by his coven. His wounds are many, and with the gaping gash of a werewolf bite poisoning him from the inside out, he has no hope of healing.

He lies on the forest earthy ground, watching his crystalline form disintegrate. Addled by pain, his mind wanders as one by one, his senses begin to fade. Then a stranger appears in the clearing, casting a new light over Luca, a light that warms him from the inside out.

Dashiel offers Luca a chance of survival…a chance to live, but, first, Luca must decide if his brittle heart is ready for the life Dashiel is offering.

Charmante short story qui n'est pas située dans le temps, donc je ne sais pas dans qu'elle mesure elle est rattachée au tome un de cette série. On trouve l'un de nos deux personnages principaux (et étonnamment les deux seuls du livre), Luca, agonisant le corps morcelé après un conflit opposant les vampires aux loups-garous. Son coven l'a laissé derrière car ses blessures étaient fatales et qu'ils le considéraient comme un "poids mort".

Heureusement pour lui, Dashiel sort des ombres et lui propose un marché qui pourrait lui apporter plus que son ancienne vie avait à offrir.

Un lien invisible, Tome 0.5 : Shadow Bound

• USA : 2015-07-25 (English)