Vous utilisez un bloqueur de publicité

Cher Lecteur,

Recharger la page

Nous vous remercions pour votre compréhension et votre soutien.

Cordialement,

L'équipe BookNode

Nouveau ? Inscrivez-vous, c'est gratuit !

Whispers, Tome 1 : Sophie's Secret

Description ajoutée par 07Treasure07 2014-10-18T19:07:42+02:00

After shedding 30 pounds of baby fat, Sophie Sinora has grown into a pretty, but insecure, teen in bloom. To make her life more complicated, Sophie can sometimes read minds.

Sophie's BFFs, AJ and Krysta, are also 'gifted' with paranormal abilities. Keeping their gifts secret proves difficult, as their powers are strengthening, making them feel more and more like freaks.

When Sophie falls for Jacob, she hopes he'll ask her out to the Freshman Formal. But when she's forced to cheat and lie for him, she wonders how far she'll have to go to make him like her. Add to her growing list of problems - her teacher's suicidal thoughts, a locker bully who wants to kick her butt, the hot school flirt who won't stop teasing her, her pregnant sister who boots Sophie out of her room, and the growing tension between Sophie and her best friends.

Sophie's got issues. Hopefully, she can fix them in time to save her teacher's life and her social life.

Super sympas à lire. Je pense que ceux qui ont lu le Journal d'une Princesse de Meg Cabot, apprécieront grandement cette histoire.