Winter Kill

Description ajoutée par alice-gray 2019-07-01T19:08:29+02:00

Clever and ambitious, Special Agent Adam Darling (yeah, he's heard all the jokes before) was on the fast track to promotion and success until his mishandling of a high profile operation left one person dead and Adam "On the Beach." Now he's got a new partner, a new case, and a new chance to resurrect his career, hunting a legendary serial killer known as The Crow in a remote mountain resort in Oregon.

Deputy Sheriff Robert Haskell may seem laid-back, but he's a tough and efficient cop -- and he's none too thrilled to see feebs on his turf -- even when one of the agents is smart, handsome, and probably gay. But a butchered body in a Native American museum is out of his small town department's league. For that matter, icy, uptight Adam Darling is out of Rob's league, but that doesn't mean Rob won't take his best shot.

Commentaire ajouté par Migabo 2015-06-04T20:55:38+02:00

Un livre plutôt plaisant à lire, avec une bonne dose de mystère et une ambiance ténébreuse qui confèrent à l'enquête une atmosphère très réaliste. Les personnages sont intéressants mais manquent de développement, et du coup la romance pêche d'une absence d'approfondissement. Une bonne lecture cependant.

Winter Kill

• France : 2015-09-14 - Poche (Français)
  • USA : 2015-05-31 (English)

Lysiae l'ajoute dans sa biblio or
2021-12-22T21:42:44+01:00