Falling, Tome 2 : You and Everything After

Description ajoutée par Marieno89 2015-12-04T21:09:06+01:00

I’m that teenaged girl who has MS. You haven’t met me, but you’ve seen me around. You probably know my sister. We’re twins, and she’s the pretty one. Maybe you’ve heard about my reputation, how much I like to hook up at parties—how easy it is to get me in bed, get what you want, and forget about me after.

Forget what you think you know. I’m leaving that girl behind.

College is all about new beginnings. So from now on—I’m just Cass. And the rest…it isn’t written yet. And no one else gets to write my story for me.

--------

“Tyson Preeter doesn’t do can’t.”

That’s exactly what I want people to think when they see me. I am strong, invincible, confident, intelligent—arrogant. I’m the man who always finds a way around, over and through—until there’s nothing left. Since losing my ability to walk six years ago, I’ve relearned life. I don’t need sympathy. I don’t want charity. And I don’t do love.

It’s better this way, saves my disappointments for me, and me alone, and it saves my strength for everything I want.

But Cass Owens is about to wreck everything. She’s about to steal all of my strength away from me, because she needs it more. She’s about to break all of my rules, and break down all of my walls. She’s about to own me…completely.

And I’m about to let her.

''Sometimes, we meet people that set our shit right. And you were like a bullet. You pierced straight...right about here.'' I hold her hand over my chest, and I panic that she can feel how hard my heart's beating.

Il etait bien! Plusdrole que le premier, mais l'histoire est redondante puisque on recommence sur la meme histoire que le premier tome mais du point de vu de Ty et cass. Je penserai pas lire leprochain to e puisque jaime pas vrm Paige...

Ayant vue l'histoire entre Ty & Cass mais en surface dans le tome précédent, les ayant bien aimer j'étais contente de pouvoir lire leur histoire cette fois-ci en profondeur. Nous avons vue leur romance dans le premier tome mais ici vraiment on vit l'histoire & c'est géniale. J'avais adorée Cass & Ty dans This is Falling mais je les ai encore plus aimer dans ce livre. C'était géniale d'être témoin de leur histoire.

J'aime la manière donc Ginger Scott nous amènes des sujets qui pourraient paraître lourd comme la paraplégie de Ty ou la maladie de Cass mais non elle nous offre encore tout ça en douceur malgré le sérieux du contexte. C'était tellement agréable d'avoir un personnage principal en chaise roulante j'ai trouver ça différent & c'était vraiment rafraichissant. Pour Cass aussi j'ai bien aimée comment l'auteur nous amène ses problèmes de santé c'était différent de voir un couple comme eux & j'ai bien aimer. C'était simple tout en étant beau. J'ai adorée leur personnalités, leur forces, leur mentalités. Ils sont touchant & magnifiques. Ensemble ils sont supers on voit bien qu'ils se complètent & se comprennent très bien. C'était une belle romance New Adult & une fois encore Ginger Scott m'a bien plu. Je me lance dans le troisième tome sans attendre.