Ram Skin, Tome 1 : A Doctor’s Touch

Description ajoutée par alice-gray 2023-04-03T12:35:32+02:00

Under the full moon, the town doctor Levi finds none other than Camron Coinin with a silver bullet in his gut. Being a vampire moonlighting as a doctor has never been easy. Levi, in nursing Camron back to health, uncovers his feelings for the man. Though Levi is undead he feels alive with Camron in his bed. He took an oath, do no harm, but an exception must be made. Monsters need to stick together and Levi knows this attack means they’re both in danger.

An erotic queer novella A Doctor's Touch is sensual, soft, and at times humorous in exploring in its exploration of two monster men's lonely existence.

I was glad there was vocabulary now for all sorts of attractions, words that encompassed myself and others. The solidarity that came from proudly proclaiming I was a gay man. But I also knew labels were imperfect, that there were some things that couldn’t be put into words. I hoped Camron found solidarity somewhere.

Courte novella de 65 pages mêlant:

- Romance MM (Trans M/Cis M)

- Paranormal

- Vampire/loup-garou

- Small town

- Fast burn

- Switch

Le tome 1 se déroule du point de vue de Levi, un vampire exerçant en tant que médecin dans une petite ville.

Complètement ignorant que Camron, travaillant comme chef bûcheron, est un loup-garou.

Mais un jour Levi trouve un Camron affaibli et sanguinolent sur le pas de sa porte.

Quelqu’un sait ce qu’il est et cherche à le tuer, et la prochaine étape pourrait bien être le vampire local.

Je dois avouer que je préfère l’ancienne version du tome 1 (mais c’est parce qu’elle avait le bon dosage de spicy pour moi🤭, la nouvelle en a plus encore🤫😇).

Mais la tendresse entre les deux personnages qui m’a fait aimer cette histoire au premier coup d’œil est toujours là et fait toujours autant fondre mon cœur.🥰