Au hasard d'un caprice

Description ajoutée par Underworld 2017-03-22T02:40:07+01:00

Pour réussir un bon article, il faut payer de sa personne. Voilà l’opinion de Victoria Brown, jeune journaliste décidée et ambitieuse. Et, par exemple, la meilleure façon de savoir ce que cachent les annonces matrimoniales de l’ "Anderson Report", c’est d’en publier une !

Kurt Morgan, président du très célèbre "Newstime Magazine", a la même idée de son métier et s’intéresse, lui aussi, aux petites annonces. Résultat : quand Kurt et Victoria se rencontrent pour la première fois, chacun se demande pourquoi l’autre, séduisant, intelligent et cultivé, a besoin d’utiliser un tel procédé pour trouver l’âme sœur ! Un bel imbroglio en perspective…

* * *

Kurt Morgan runs one of the most successful financial magazines. But being the corporate owner is a far cry from writing news stories. When an opportunity to write his own analysis of a dating rag comes along, he grabs it. But he does not expect to fall in love.

Victoria Brandon Brown earns her rent by freelancing writing articles, but her dream is to work for a main-stream magazine. When she meets the chance of a lifetime, instead of writing, she falls topsy-turvy in love - even when she knows better.

Kurt has more women in his life than printed magazines in a year. And Victoria is not putting herself in the same position her mother held most of her life. Marriage is a sham in her eyes and with a history of a family gone awry to prove it, she knows better to go in that direction.

But fate has a way of forging new paths that create different decisions. Can she make the right choices to grab hold of the life she yearns for?

And if she doesn’t, what then?

* * *

DATELINE: LOS ANGELES

LEAD STORY: LOVE

Fiercely independent Victoria Brown was hoping to land herself a job at a prestigious L.A. paper when she met wealthy and handsome Kurt Morgan. She was immediately attracted to him, and her plans began to change, almost against her will. His warm and tender kisses were the most sensuous Vicky had ever felt, awakening in her a passion she found impossible to resist. Nor did she want to - he taught her what it meant to want him as much as he wanted her.

Au hasard d'un caprice

• France : 1983-01-01 - Poche (Français)
  • USA : 2013-11-01 (English)

Amberia l'ajoute dans sa biblio or
2017-01-01T16:39:54+01:00

• Experiment In Love - Anglais