Beta Off Not Dating

Description ajoutée par Cassandreg 2023-05-12T13:54:55+02:00

Juhyeok is a clueless beta who is thrust into the messy world of alpha-omega dynamics when he leaves his wholesome beta college to work at a more diverse company. There, a full-on fistfight and loud makeup knotting in the bathroom isn't "workplace violence" and "sexual harassment," but just your run-of-the-mill lovers' quarrel. Repulsed by the pheromones that trump common sense in this crazy environment, Juhyeok swears himself off dating until he saves up enough money to move to a faraway haven for betas. Unfortunately, fate seems to be working against him when he somehow attracts both the flirtatious alpha director and the cute omega junior at his company without lifting a finger. Can Juhyeok flee the clutches of the dating world with his sanity intact, or will he fall victim to the pesky palpitations of his heart ?

ⓒ MINTRAN, Doojja, Saena / SEOUL MEDIA COMICS, INC.

All rights reserved. Published by Tappytoon under license from partners.

Commentaire ajouté par lala-the-bookdragon 2023-11-07T17:03:21+01:00

J'ai bien aimé dans l'ensemble ma lecture. Une romance entre un alpha et un beta avec un beta qui ne veut pas être en couple. Pourquoi ? Parce que toutes les personnes qui l'entourent et qui ont des relations -notamment les alphas et les omegas- ont juste une relation très compliqué, beaucoup de violence et de possessivité. J'ai bien aimé même s'il y avait quelques longueurs dans le récit. Les bonus étaient sympa mais je n'en avait absolument rien à faire du couple secondaire donc je suis allée directement au bonus concernant le couple principal et c'était sympa. J'ai bien aimé voir l'évolution de la mentalité du beta, il est quand même parfois indécis (pauvre alpha il me faisait de la peine avec les signaux contradictoires envoyés par le beta). C'est une lecture sympa mais il manquait quelque chose, ce n'est pas le dessin qui était franchement très joli. Juste l'histoire qui manquait quelque chose pour que je sois fan de ce webtoon.

ketoura l'ajoute dans sa biblio or
2024-02-12T17:23:47+01:00

• Exclusive No-Love Zone - Anglais