Un homme magique

Description ajoutée par Underworld 2019-02-28T18:04:13+01:00

Après son divorce, Camille Barnett s’est organisé une vie presque parfaite – un travail passionnant, des amis adorables et une belle maison.

C’est sa façon à elle d’oublier le drame de sa vie : elle ne peut pas et ne pourra jamais avoir d’enfants. D’ailleurs, elle les évite autant qu’elle peut, elle les fuit même, car chaque fois, la même angoisse incontrôlable la gagne.

Frank, lui, en tant que père célibataire, mène une existence moins tranquille, mais elle lui convient tout à fait. Et lorsqu’il fait la connaissance de Camille, il sait que le destin vient de lui faire un merveilleux cadeau car c’est le coup de foudre réciproque.

Jusqu’au moment où il lui présente ses filles…

Description en VO :

A new family?

Katherine Barnett had an exciting job, a beautiful home, good friends...she thought the perfect existence. Then she met sexy single dad Hank Wiesbecker who, with a little help from his daughters, had her thinking her life was far from complete.

Nebraska.

A NEW FAMILY?

Katherine Barnett had an exciting job, a beautiful home, good friends... she thought the perfect existence. Then she met sexy single dad Hank Weisbecker who, with a little help from his daughters, had her th inking her life was far from complete. Until Katherine-with her city-cum-country-girl ways that tied a man in knots-moved into the neighborhood, Hank had planned on remaining a bachelor father. Now being content with his incomplete family would jus t not do. He'd make Katherine his wife, give his kids a new mom. And he'd start by ravishing her with a thousand kisses....

* * *

She couldn't have a child of her own

Katherine Barnett had a nearly perfect life. She had an exciting job, good friends and a beautiful home. But whenever she was confronted with the one thing she couldn't have, panic set in.

Hank Weisbecker's life as a single father was less perfect - but he liked it. Still, when he met Katherine, he knew things would only get better. Until he introduced her to his daughters.

For Katherine, Hank's children were just another reason not to step outside her well-ordered existence, to take a chance, to love again. That road led to heartbreak, as she knew all too well.

Un homme magique

• France : 1993-03-01 - Poche (Français)
  • USA : 1991-09-01 (English)

• Abracadabra - Anglais