Si tu insistes

Description ajoutée par Underworld 2018-12-26T19:32:15+01:00

Il faut se méfier des impressions… Stéphanie l’apprend à ses dépens. Persuadée que le détective payé par son frère pour la protéger n’est pas fiable, elle veut d’abord le renvoyer.

Puis elle découvre que cet homme en apparence dur et insensible dissimule des facettes autrement attirantes…

Et bien qu’ils soient de deux mondes complètement différents, Stéphanie est toute prête à réviser son jugement trop hâtif.

* * *

Description en VO :

First impressions aren't always the correct ones.

Stephanie Carnsbrough was an heiress, so Jared knew she had to be snooty, flighty and completely self-centered. And Stephanie was sure Jared was cold and invulnerable, a man destined to go through life alone.

Several weeks in a tiny Wisconsin cabin proved them both wrong. Jared's job was to protect her from the man who was out to get her, but as time passed he began to take his job very personally. Stephanie was exciting, giving... everything a woman should be. In the face of her charms, even a lone wolf could begin to dream of love.

Classement en biblio

Si tu insistes

• France : 1988-04-01 (Français)
  • USA : 1986-11-01 - Poche (English)

• A Solitary Man - Anglais