Warrior of Hearts, Tome 1 : Online

Description ajoutée par alice-gray 2023-03-18T13:45:39+01:00

At the age of twenty-one, Alex Winters has already repaid his student loans, gotten his own apartment, and become officially recognized as a rising artist to watch out for in the character design field. Everything is perfect, except it’s not, because Alex is miserable.

To distract himself, Alex signs up to become a moderator for his favorite video game. He figures it shouldn’t be too hard. He just has to answer a few questions, and that’ll be that. But life loves proving Alex wrong. Because the first message he receives is: [she’s not breathing, and I don’t know what to do, because when my mate’s parents get home they’re just gonna find this girl on the floor and I know we don’t know each other but you’re the only one I can count on right now so please help me.]

Now, Alex is stuck chatting with David—an equally depressed medical student, who’s coincidentally also the king of unhealthy coping mechanisms. When Alex realizes David also hates himself to a point of no return, what started off as an online joke slowly blooms into a genuine friendship between the two. So, it’s all nice and wholesome. Mostly. Until Alex falls in love. Then, it gets complicated.

FOR MATURE AUDIENCES ONLY.

David averts his gaze. He grabs at his elbow, then squeezes it once. “My parents chose it for me. I mean,” David sighs once more. “I’m kind of responsible for that, I guess, since I let them choose for me. I just… I didn’t know what to pick at that time, and I had to decide on a major quickly, so it was like, you know, fuck it: I don’t know what’ll make me happy, but at least I’ll make someone happy with my choice, even if it’s my parents.”

His head hangs low. “Now that I’m actually living through what I thought was a good plan—but is the worst plan I could’ve ever had—I’m starting to realize that I’m super… miserable.” His voice cracks on the last word. I wish I could tell him it’ll be fine, however, we both know it’s not that simple.

J'ai commencé le livre avec l'envie de me vider la tête en lisant une romance avec une dynamique qui sort un peu de l'ordinaire. Je l'ai terminé avec les yeux humides, une impression de réconfort et une hâte absolue pour le prochain tome.

J'ai eu du mal avec les personnages au début, presque des stéréotypes jusqu'à leur manière de parler, mais au fil des chapitres j'ai appris à les aimer. Et maintenant, je ne peux qu'espérer une suite joyeuse pour nos deux protagonistes!

Les gens aiment aussi

Warrior of Hearts, Tome 1 : Online

• USA : 2023-02-14 (English)