Dark Court Rising, Tome 2 : Crown of Darkness

Description ajoutée par Tinoue2000 2020-09-18T18:56:15+02:00

Thiago and Iskvien survived a dangerous curse, but will they survive the coming war?

Princess Iskvien made a dangerous bargain with an ancient goddess in order to break her mother’s curse. Now she must find the Crown of Shadows within a year, or the goddess will take her firstborn child.

Thiago—her heart and soul—stands at her side, but their love has never been tested like this.

Enemies surround them, but in the game of love and war, does her mother, Queen Adaia, hold the ultimate weapon up her sleeve? Or can their love defeat all?

True love will face the ultimate challenge when a dark goddess rises, secrets threaten to tear two lovers apart, and a queen will stop at nothing to gain revenge. Read this epic fantasy filled with magic and breathtaking romance today!

Warning: Cliffhanger ending.

“Some are easy to love, ” I tell him quietly, “because they shine so brightly it’s diffcult to look away. But others…. We don’t love them any less, Baylor. Because they are steadfast and true. They are solid rock beside quicksilver, but they will not break when quicksilver is too soft. It is a different kind of love. Steadier, perhaps.”

J'ai trouvé que Crown of Darkness était un bon sequel mais si mon motif préféré en romance est celui des ennemis devenus amants, ici, c'est un peu excessif. On a l'impression qu'aucun personnage ne s'apprécie dans ce monde. Ce livre reste quand même très divertissant et donne envie d'avoir la suite... immédiatement !

Dark Court Rising, Tome 2 : Crown of Darkness

• USA : 2020-09-15 (English)